Tältä kai tuntuu tylsistyä kuoliaaksi...

Olen töissä tällä hetkellä ja minulla on tylsää. Erittäin tylsää. TÖISSÄ??!! Töissä pitäisi tehdä... töitä, ja olla kiire ja säntäillä kuin rasvattu kana ja juoksennella hiki pinnassa tekemässä enemmän ja vähemmän tärkeitä asioita. Mutta täällä suorastaan kuorsataan kuola leualla, ei puhettakaan mistään juoksentelusta ja kiireestä. No haloo, minähän valitan juuri työni tylsyydestä blogiin! Kyllä aika tylsää sillon pitää olla. Vaihtoehtoisesti, Paholainen pukeutuu Pradaan odottaa laukun pohjalla lukijaa...

En oikein tiedä kumpi on pahempaa, se että on hirveä kiire vai se ettei ole mitään tekemistä. Minä pidän kiireestä, jollain sekopäisellä tasolla kuten yleensä. Kiireessä tuntee elävänsä ja että tekee jotain tärkeää (tai sitten päinvastoin). No mutta, ei pitäisi valittaa ennen kuin pääsee oikeaan työelämään. Äiti tulee lähes joka ilta kotiin rättiväsyneenä, ja vielä pitäisi jaksaa tiskailla, siivota, tehdä avuttomille kakaroille ruokaa (jotka kyllä itsekin osaisivat laittaa jotain sapuskaa naamareittensa eteen, sori äiti -_-) ja vielä pistää päänsä ajoissa tyynyyn saadakseen muutaman tunnin unta ennen seuraavan päivän urakkaa. Huhhuh! En ole yhtään kade, ei tuo elämä vielä tässä vaiheessa kiehdo ollenkaan. Mutta olen vain luonnostani sellainen räpeltäjä ja minulla pitää aina olla jotain tekemistä. Olen kuin joku ihme hamsteri. En osaa rentoilla kuten kaverini, enkä pysy paikallani kovin kauaa. Toisaalta, lähden myös innolla töitten kimppuun.

Hmph. Ja minä kirjoitan tosiaan blogiini siitä, kuinka tylsää minulla on töissä. Sadat töissä käyvät ihmiset varmaan näyttelevät minulle keskisormia tällä hetkellä... Anteeksi. Olen myös hyvin nöyrä. :)

Nyt loppui valitus tältä erää. On minulla ihan oikeatakin asiaa. Nyt en vaan kyllä satu muistamaan mitä se oli... Tehehe... Vuoden kohokohtaan (ainakin omasta mielestäni ja varmasti monen muunkin) on enää noin 1.25 kuukautta, eli 7.75 viikkoa, eli täsmälleen 54 päivää. Kesti vähän aikaa tuon laskeminen :D

En nyt vielä jaksa tunteja ja minuutteja alkaa laskemaan, katsotaan niitä sitten lähempänä h-hetkeä. Niin varmaan jo osa lukijoista arvaakin mistä on kyse, mutta tarkennanpa vielä. Tapahtuma jota olen tässä jo pitemmän aikaa hehkutellut, on japaniharrastajien rakkain ja odotetuin hetki vuodessa. Siellä animen ja mangan fanittajat pääsevät elementtiinsä. Sieltä lähtee mukaan monta kassillista oheiskrääsää ja rahaa kuluu kuin roskaa. Siellä ihmisiä pyörtyilee, lakoaa kuin vilja pellossa ja tungos on sietämätön. Jaa, että miksipä ihmiset sitten käyvät siellä? Koska se on ANIMECON!! Sinne on vain pakko mennä. Sitä ei pysty selittämään. Monet coneilijat varmasti nyökyttävät hyväksyvästi päätään tätä lukiessaan, uskon että sieluntoverini ymmärtävät. ^^

Heittäkäähän muuten kommenttia jos teillä on jotain juoruja tai infoa coneista. Olen innokas tietämään mitä siellä tulee tapahtumaan. Domo!